Jo salmson böcker

Att bara ett par personer skulle få veta. Men det gick inte att hålla hemligt. Nu tycker jag att det känns skönt att skriva under pseudonym.


När jag är ute och pratar som Jo vet jag att jag får prata om mina egna böcker. Som Catharina arbetar jag .

Jag gjorde illa Linn och Hjälp! Jag tappar bort en hund Det är två böcker som ingår i Bonnier Carlsens Lätt-att-läsa-serie. Starka känslor och spännande situationer tillsammans med Veronica Isakssons . Skickas inom 1‑vardagar. Egentligen är mitt namn Catharina Wrååk, och jag har arbetat inom förlagsbranschen i många år. Numera är jag författare på helti och hinner med flera skolbesök än tidigare.


Jo Salmson är en pseudonym. Inte helt säker på att du vill köpa en bok än?

Lägg då till den i din önskelista på Bokon! Hela draksläktets framtid är i fara! Svartvitt, dramatiskt och rikt illustrerad i mangainspirerad stil av Åsa Ekström.


Drakriddare - ny, hisnande fantasyserie för nybörjarläsare! På måndag kväll klockan 18. I serien Maros resa möter vi pojken vars öde tvingar honom ut på ett hemligt uppdrag i kungens tjänst.


De flesta av hennes böcker är inom fantasygenren men hon. Fantasy när den är som allra bäst! Som äldste sonen till en av rikets främsta riddare ska Maro bli page hos kungen. Han drömmer om att bli utskickad . Självklart måste även familjens yngre medlemmar ladda med lite nya böcker inför semestern.


Det är första delen i en serie om Rian som heter Almandrarnas återkomst. Kanske tycker jag själv att det verkar vara en lite väl läskig . Titel, Författare, Genre, Recensioner, Betyg, Inlagd. Hittar du inte boken du söker?


Sendes fra oss i løpet av 1-arbeidsdager.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rospump

Hydraulslang press

Rückschlagventil symbol fließrichtung