Stålomspunnen slang biltema

Stålomspunnen gummislang med svart nylonöverdrag för de flesta typer av vätska. Anslutningsslang av kromomspunnen tråd och rostfritt stål. En stålomspunnen slang ligger i runda slängar på 300bar i arbetstryck och ca 800bar i sprängtryck. Bränsleslang, bränslerör, plast eller gummi? H2M Racings Stålomspunna bränsleslang?


Har inget annat val än att byta.

På trycksidan har jag stålomspunnen teflon så där är inga problem. Hatar att beställa grejer då det alltid blir leverans förseningar) VAD BILLIG DEN ÄR! AN slang hur mkt hkr räcker det till som bränsleledning - Mest. Broms-sopparör i koppar eller kopparnickel?


AN-slangarna finns i dimensioner AN-AN20. Undvik lukt av bränsle i kupén - använd teflonslang! Lagerstatus: 2-vardagar.


En förflugen fågel kraxade nåt om att Feltema börjat sälja AN slang och kopplingar.

Söker man på det här Internet så får. Slang och kopplingar ska vara svarta. Får ett mindre epileptiskt anfall om allt ska gå i blått, rött och blank stålomspunnen slang.


Förhindrar att bränsle rinner ut vid demontering av bränsleslang. Tjenare, Jag är på jakt efter lite speciel slang till ett projekt ;) det är nämligen så att jag vill ha lite sån där vacker stålomspunnen slang som man ofta. Jag ska byta tryckackumulatorn på min mkGTi och tänkte passa på att byta bränsleledningarna mellan pump - ackumulator och vidare fram till motorrummet.


Hur får man tag på grejer billigast. Finns det något företag som säljer eftermarknadskit eller är det mäta . BAUHAUS har ett stort utbud av PEM produkter. Här finns både kopplingar och rör i storlekar från mm till mm. Vevhusfilter Universalfilter för ventilering av vevhus eller växellåda. Den är genomskinlig så man ser att det verkligen rinner soppa och den är så billig att kostnaden för en meter slang är som en droppe i havet och med en lång slang kan man lägga upp tanken på bakkutsen utan att behöva koppla loss slangen.


Sitter och kikar efter slangar till mitt vattenkylningssystem. Gummi finns i bromssystemets tätningar (huvudcylinder, ABS-enhet, bromsok), membran i bromsvätskebehållare och slangar (i vissa fall, stålomspunnen teflon slang är diffusionstät). Jag gjorde så att jag köpte både millimeter och tum-varianten av bladmåtten på biltema.


Biltema själva säger att den inte tål bensin.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rospump

Hydraulslang press

Rückschlagventil symbol fließrichtung