Klong vas kopia hm

Komplettera inredningen och sprid lite varmt ljus med våra dekorationer. Doftljus, eleganta glas och porslin och smart förvaring – det är detaljerna som gör. Spara pengar: så lätt gör du din egen kopia av Klong –vasen ”Äng”. Något som har kommit att bli en modern designklassiker är deras vas kallad ”Äng” och är designad av Eva Schildt.


Annars har HM Home en som funkar lika bra i både svart och guld för kronor styck.

Precis som originalet – hålmönster. Den heter Lily och säljs till ett mycket förmånligare pris. Vasen beskrivs som ”stilren” och med ”smart design”, och har, precis som originalet, ett hålmönster där blommorna skall stickas ne men här i form av ett guldfärgat metallock. Mios vas ”Lily” finns i två storlekar.


Idag var jag snabbt hos min storasyster och hämtade brev och då visade hon en vas hon hade köpt på HM Home. Vilket i mitt tycke är en mycket bättre strategi än att göra en solklar kopia. Det är något jag tycker HM :s inredningsavdelning är väldigt duktiga på. Vas från HM 1euro .

Lyx vs budget – Vas Globe AYTM. Men den kostar en slant såklart men det är så det brukar vara när man vill ha något ;) Vi fick syn på vasen Big från från HM Home. Inte exakt likadana såklart men ändå snarlik :) 1. Fick syn på en likvärdig kopia från Ellos. Inte lika snygg förståss och inte lika.


Nu fick vi se att HM Home kommer med en liknande variant i deras kommande vinterkollektion. Som sagt inte lika fin men tips till dig som inte vill lägga så mycket pengar. Vi sparar däremot våra slantar ett tag till ;) 1. Vas Äng från Klong , pris 7kr 2. Mio gör en kopia av klassiska vasen ”Äng”. Fredag och här kommer ett enkelt hemmafix inför helgen.


Designade blomvasen ”Äng” från Klong , som separerar blomsterstjälkarna med hjälp av en hålskiva, kostar över tusenlappen. Här visar jag hur du gör din egen kopia avsevärt billigare. Vill du se fler bilder och instruktioner på hemmafixet med . Förr har det inte riktigt funnits någon bra kopia eller look a like alternativ till vasen som sett bra ut.


Alla kanske inte har råd eller vill lägga dem pengarna på en vas. När jag fick hem mio katalogen .

Har ni sett nyheterna som kommer in till HM i vår? Samtliga bilder är lånad av HM. Jag måste hålla koll och hänga på låset när de släpper nyheterna på nätet, framförallt när det gäller vaserna. Träet kommer från certifierade skogsbruk, lädret är vegetabiliskt garvat och den oljade ytbehandlingen innehåller inga kemikalier.


Bauhaus liknande stol är gjuten i plastmaterialet propylen som gjorts . Standard Building-G Gard. M Preah Bat Samdech Preah Boromneath Norodom Sih. Ett hjärtformat blomsterarrangemang i min vas från Klong (adlink). Det var så mysigt att vakna upp i sängen där hemma i morse. Jag älskar den här lilla vasen som jag fyndade på HM Home för ett tag sedan.


Denna pin hittades av Melinda. Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rospump

Hydraulslang press

Rückschlagventil symbol fließrichtung