Klong kopia

Inred ”dyrt” men ändå billigt – få ser skillnaden på originial och kopia. Svenskt Tenn, Klong , fjäderlampan, Pallo, Kähler och så vidare. Mios variant är flera hundra kronor billigare.


Klong -vasen ”Äng” har blivit en designklassiker alla vill ha. Men den kostar mycket pengar.

Så här enkelt, snabbt och billigt gör du en identisk själv! Lyx vs budget – Ljusstake Evig. Fick syn på en likvärdig kopia från Ellos. Inte lika snygg förståss och inte lika bra kvalité.


Vi gillar att spara till saker och ting så vi väntar med att köpa ett . Den fina glorian från klong tror jag ingen har missat, dom är ju helt underbara! Dock är kanske inte plånboken lika glad över priset på dom Har hittat snygg.

Alltså kolla denna nyhet från Kähler! Om jag inte redan hade haft min Klong vas hade jag slagit till direkt! Kählers vas tycker jag är minst lika snygg.


Den har kommit i en avlång mindre version också som kostar 295kr tror jag, kanske ska . De skäms inte ens för att skriva ut att de inspirerats av Gloria (från Klong ). Skultunas ljusstake kostar 6kr och . Därför är det inget snack den här veckan. Bild 1: Gloria från Klong pris 9kr. Bild 2: Wahlmans interiör ljusstake mässing, pris 4kr. Direktlänk Lookalikes Kommentarer (11) Trackbacks (). Jag har länge velat ha en vas från Skeppshult som heter Äng klong men igår när jag kikade på den live tappade jag hela intresset.


Den var gjort i plexiglas och kändes riktigt billigt! Plast med vatten i tror jag inte är hållbart resten av livet ut… Mässing och plexiglas Åhléns city. Denna vas kommer från Mio . Förr har det inte riktigt funnits någon bra kopia eller look a like alternativ till vasen som sett bra ut.


Alla kanske inte har råd eller vill lägga dem pengarna på en vas.

När jag fick hem mio katalogen . Fredag och här kommer ett enkelt hemmafix inför helgen. Designade blomvasen ”Äng” från Klong , som separerar blomsterstjälkarna med hjälp av en hålskiva, kostar över tusenlappen. Här visar jag hur du gör din egen kopia avsevärt billigare. Vill du se fler bilder och instruktioner på hemmafixet med . Nyhetssök från svenska tidningar. Har ni sett mio´s kopia av vasen Klong ? Som den inredningsnörd jag är gillar ju jag att lägga rabarber på en massa onödigt lull-lull som jag egentligen inte ens längre kan motivera varför jag bara måste ha.


Idag var jag snabbt hos min storasyster och hämtade brev och då visade hon en vas hon hade köpt på HM Home. Sååå mycket en kopia på klong fast mycket billigare! I inredningsreportage, bloggar, instagram, bostadsannonser och såklart i butikerna. Som många har, om de har råd.


Men varför vill alla ha likadana grejer? Jag tror inte det är så egentligen. Man kanske inte ens vet att alla andra köper . Mio gör en kopia av klassiska vasen ”Äng”, designad av Eva Schildt som gör mycket åt. Spara pengar: så lätt gör du din egen kopia av Klong –vasen ”Äng”.


Designervasen från Klong , som separerar blomsterstjälkarna med hjälp av en hålskiva, kostar över tusenlappen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Rospump

Hydraulslang press

Rückschlagventil symbol fließrichtung